2011. szeptember 23., péntek

Gyermek járássegítő, babahám kislánynak! - Jelenlegi ára: 500 Ft

Hibátlan állapotú, újszerű, de hiányos baba járássegítő, babahám kislánynak.
Én is itt vettem, de mivel mikor megkaptam láttam, hogy a hosszú "pórázrésze" hiányzik, csak a rövidek vannak meg, ezért én a 21 hónapos kislányomnál már nem tudom használni!
Viszont járni tanuló babának így a rövid hevederekkel tökéletesen használható, mert Anyuka, Apuka derekát kíméli ( nem kell teljesen meggörnyedve sétáltatni a csöppséget)!
Illetve etetőszékben, babakocsiban 5 pontos biztonsági övként is jól funkcionál. Állítható a vállrészen és a mellkason.
Egyébként gondolom a hosszú heveder is pótolható, biztosan lehet kapni hozzá!
Nagyon szép kislányos, elől édes mintával.
Az ára a hiányosságának megfelelő.


Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2011-09-24 22:45
. Gyermek járássegítő, babahám kislánynak! - Jelenlegi ára: 500 Ft